torstai 20. joulukuuta 2012

Ugabuggajspk

Olen taas juopunut kaikista hyvistä ihmisistä joita maailmassa on. Enkä ole koskaan edes tavannut heitä.

Uskon, että tulen olemaan vielä onnellinen. Mutta ensin pitää tehdä vähän vatsalihasliikkeitä


Miksi tämä on hauskaa? Koska Spiderman






Tulkintani mukaan Janne Kortteinen kommunikoi kanssani bloginsa välityksellä (tai sitten olen psykoosin rajalla - ehkä mä jonain päivänä huomaan ihmisten kommunikoivan kanssani TV-ruudun läpi - ohimenevästi se vois olla hauskaa):


Vitun degeneroituneet hipit mä vihaan teitä

Jos tää ilmoitus kohdistuu myös muhun, niin sä oot vähän pelottava; tunsin kerran tyypin joka oli tosi mukava paitsi silloin kun se aina silloin tällöin sai päähänsä lyödä mua täysillä naamaan


Kasvisvaihtoehto, joo vittu just, mä haluun vittu Suomen sisäministeristä tehdyn pihvin

Niin mäkin

Sori Päivi, se oli vitsi, halataan


Ihanaa kun kaikki ostivat vegaanituotteita Alepasta, vittu joo joo vittu, kyl mäki tykkään homoist

Pääsen tiettyyn pisteeseen asti sisään sun filosofiaan, mutta sitä mä en ole vieläkään tajunnut että mitä helvetin hyötyä eläinten järjestelmällisen teollisesta kiduttamisesta on kenellekään. Jos rahan syytäminen sellaiselle toiminnalle on joku Aidon Mieheyden tai Oikean Suomalaisuuden symboli, niin sitten Aito Mieheys ja Oikea Suomalaisuus ovat munatonta pelkuruutta. Jos ostaa pihvin vain siksi että sillä jotenkin pönkittää jotain omaa sosiaalista asemaansa, unohtaa samalla että sen pihvin takana on aina pimeitä kuukausia jonkun pienen ja viattoman silmitöntä kauhua ja kärsimystä, verta ja paskaa ja tulehtuneita aivoja ja katkenneita jalkoja. Mun mielestä vegaanituotteiden ostaminen Alepasta on vitun upeaa suoraselkäisyyttä ja rohkeutta ja moraalista selkärankaa. Jos sellainen on homoutta, niin

HALLELUJAAAH!



Emmä oo ikinä ollu mikään luuseri, vaan huippu-urheilija ja terve ja onnellinen ja iloinen ja aurinkoinen poika, eikä se oo mun mielest mikään arvo sinänsä olla jotenkin ihan vitun kujalla ja joku vitun kellariloukon sivullinen ja se on mun mielestä vain yksinkertaisesti kyllästyttävää

Degeneroituminen ja sairastuminen kuolemaan ja vieraantuminen ei ole jotenkin hienoa, gloorista ja sankarillista, vaan yksinkertaisesti vain surullista ja tyhmää ja rumaa ja sillä kärsivän neron myytillä jotenkin ratsastaminen sen itsensä vuoksi ja sillä mehusteleminen on vastenmielistä ja alhaista ja keskenkasvuista 


(Olettaen että tässäkin oli vielä jotain kommenttia mun suuntaan:) Mä olen syrjäytynyt ja moniongelmainen luuseri. Se on tosiasia. Näin vain tapahtui. Jostain syystä mä vain yksinkertaisesti en pärjännyt teinien megaupeessa yläaste-elämässä. Olin liian puhekyvytön, pukeuduin liian oudosti ja mulla oli huono iho. Olin liian ahdistunut ja älykäs ja herkkävaistoinen (mutta osasin juosta vitun lujaa).

En koskaan tule omaksumaan minkään menestyjän tai kunnollisen ihmisen identiteettiä. Musta ei koskaan tule menestyjää; tulen aina olemaan tavalla tai toisella luuseri, koska niin mut on rakennettu. Vihasin itseäni kaiken tämän takia vuosikausia kunnes hiljattain tajusin, että ei helvetti, miksi käyttäisin koko elämäni itseni halveksimiseen kun voisin yhtä hyvin myöntää itselleni millainen olen ja rakastaa kaikkea sitä. Nyt mä ihan todella lempeästi rakastan itseäni juuri tällaisena seinien vierustoja laahustavana, haisevana, pervona, humalahakuisena, oudonnäköisenä, naurettavista asioista haaveilevana pikku idioottina. Samalla tiedän että tää maailma on täynnä syrjäytyneitä ja moniongelmaisia pikku luuseri-idiootteja, jotka eivät osaa rakastaa sitä mitä ovat. Mä haluun tehdä asialle jotain. Mä haluun että jokainen tän planeetan sadasta miljoonasta luuserista miettii asioita uudestaan. Se on vallankumous, ja vallankumouksen mä haluan.


Olisit vain se rääpäle kuka sä oot, etkä pakenis itseäs johonki olemattomiin fantasiohin, koska et kykene kohtaamaan sitä juttua ja kattomaan itteäs silmiin ja vastaamaan siihen yksinkertaiseen kysymykseen, et Mikä sun ongelma on, vitun jätkä, ooppa nyt rehellinen

Koska se on ihaninta, mitä on kun ihminen näyttää sen kuka se oikeesti on just sellaisena ku se on paljaana ja haavoittuvaisena ja täysin ilman mitään vitun poseerausta tai et sil on pyrkimyst olla yhtään kukaan muu ku


Olet oikeassa. Poseeraaminen on perseestä, mutta silti haluun poseerata vielä hetken, koska olen epäkypsä ja limainen




Kurt Cobain voi vetää käteen, John Lennon voi vetää käteen, sä voit vittu vetää käteen

Toi on kyl totta


Et sä oo sä, vaan mä ja mä oon sä, eikä meit oo ilman toisiamme ja koko se erityisyysharha on vain ton julkisuuden luoma illuusio, suurinta ei ole vittu olla joku kirjallisuuden Lady Gaga ota se pää pois perseestäs ja kato sitä juttua silmiin

Olis tosi perseestä olla kirjallisuuden Lady Gaga. Yöh





Äh, ihan sama


Halataan

1 kommentti:

  1. Moi!

    Joo ehkä täs on vain lähinnä hämännyt se, et sä tunnut samastavan jonkun medialle poseeraamisen ja julkisuusilmiön ja jonkun vitun kaupallisen menestyksen "maailmassa olemiseen" ja todellisuuteen ja et se sun "oikeesti" oleminen ja tekeminen olis lähinnä, miltä vaikutat sen julkisuuden ja sen kertakäyttökulttuurin silmissä, etkä just ihmisten sydämissä ja just siel syrjäs oikees elämäs, mis se homma tapahtuu niinku Abun pizzakebabis tms


    Ja et se et sä saat jotain mainet ihmisten silmissä ja saat niilt jotain sensaatiosuosiota ja tuut jokskuks ilmiöks siinä kärpästen kulttuurissa ja saavutat massojen suosion vaik kaikki parhaat jutut just tulee ihan puskist ja on just ihmisten välisii eikä niit voi alistaa sille massakulttuurille mikä vain vääristää sen todellisen elämän ku nii

    Tai siis halataan vain : ) sä oot just sympaattinen, mut ota pääs perseestäs ulos

    elämä on täällä meiän ihmisten välillä koko ajan ja siel se tapahtuu

    ihan vitun sama menestyykö ja se on vain sen todellisen tiellä

    ku sä oot jo tai siis : ) ja ainoastaan hölmö-Pekka luulee, et sil on jotain todistettavaa Timo-enolle ku

    se vois nousta elävän seepran selkään ja MENNÄ

    Mä kirjoitin ykssanaisen runon Orivedellä:

    Lähde

    ja sit mä lausuin sen kerran jossain runosymposiumissa tai mä menin keskelle lavaa ja sanoin vain

    Lähde

    ja hain mun takin ja lähin vittuun sielt tapahtumast Sarianneen ja

    sit sen jälkeen kaikki tuli kilettää mulle, koska niin ei saanu tehä

    mut niin saa tehä, vittuun se mitä yhtään kukaan ajattelee

    niin aidosti ku se vaa tulee

    koko muu se voi vetää käteen

    ja ku se arvo on kuitenki ikuisesti sydämes ja se on luovuttamatonta eikä se oo riippuvainen yhtään mistään ja se on VAPAA lähtemään ja menemään ja loistamaan ja

    ku siis vois nähä kaikki ne värit ja avautuvat taivaat meiän edessä ja luovuttaa ääriviivansa yölle niin kuin se tuoksu kesäiltaisin kun kävi sitä sireenien vierustamaa kujaa ja

    siis hau hau hau

    sä oot just hyvä ja hauska ja sympaattinen ja me kyl mennään ja kaikki tulee olee ja siis ku niin niin sä tunnet sen vain jalan pohjissas ja kämmenissäs kuinka ne siivet avautuu silmiin ja sydämet kuolevat siinä yhdessä äärettömässä kirkkaudessa joka PALAA ian alkuun

    mist me tultiin, kuka sammutti valot, ennalta olemisen murrosikä oli aikamoinen

    ihme et se selvis siit hengis, mut joo oo tänään Mascottiin riehumaan

    moneskohan päivä takan :D D salee joku 8s, heräsin tänään Despoottisen Dromedaarin falafel-paikasta ja se sanoi mulle MÖÖÖÖÖ Ö ÖÖ

    VastaaPoista

Sano mulle jotain tai kuolen