torstai 6. joulukuuta 2012

Olen viime aikoina pannut merkille että olen lihaksikkaampi kuin ennen. Se on tosi outoa koska en ole bodaillut kuin minimaalisen vähän jollain höyhenenkevyillä painoilla. Ihan kuin olisin joutunut radioaktiivisen hämähäkin puremaksi. Katsoin pari päivää sitten Spider-Maniä ja samastuin voimakkaasti Tobey Maguiren esittämään Peter Parkeriin, joka herää lattialta hämähäkin pureman jälkeen ja katsoo itseään peilistä ja huomaa kehittäneensä jostain treenatun lihaksiston



Seuraavaksi kehittelen jonkin siistin puvun ja lähden kaduille taistelemaan pahaa vastaan. Ensimmäiseksi ajattelin pistää kaikki tämän kaupungin Mäkkärit paskaksi









ja minä seisoin liikuntakyvyttömänä ja tuijotin hänen olkansa yli ikkunalasista heijastuvaa kuvaa, jossa alaston Marilyn Monroe nuoli minun kaulaani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano mulle jotain tai kuolen