torstai 27. joulukuuta 2012

rrrrrrrrgggghhh

Alan olla todella kyllästynyt itseeni.

Tai siis tähän hikiseen idioottiin joka kirjoittaa näitä juttuja. En tiedä olenko se minä.

Mutta ei tässä kai mitään muutakaan voi tehdä.







Tulen varmasti vielä astumaan Abun pizzakebabiin tai johonkin vastaavaan paikkaan, ja se tulee olemaan vitun hauskaa. Tämä tulee kuitenkin tapahtumaan vasta kuukausien kuluttua, ja mulla on sille outoja mutta tosi hyviä syitä. Tiedän että tää piilottelu vaikuttaa rasittavalta nössöilyltä. En yleensä ole tällainen, mutta nyt mulla on hyviä syitä sdjksfd

8 kommenttia:

  1. Kulta pieni kuka sä olet
    elämässäs ikinä ollut
    mä vain tai kun ei sun tarvitse pelätä
    ku me ollaan vaan todellsiii ihmisii
    jotka kaivataan toisiamme

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta mutta asiat ovat monimutkaisia


      .............

      Poista
  2. Tuu ulos, ne hyvät syyt ei välttämättä niiden kuukausien jälkeen näytä niin hyviltä syiltä. Abun pizza ja sit Karhuministeri.

    VastaaPoista

Sano mulle jotain tai kuolen