perjantai 21. joulukuuta 2012

Hello mystery friends

Sivun katselut tänään 31
Sivun katselut eilen 32
Sivun katselut viime kuussa 828

Mulle on aivan täysi mysteeri mistä nämä katselut tulevat. Onko 90% niistä jotain venäläisiä botteja? Voisiko joku selventää? Täällä tunnutaan useimpina päivinä vierailtavan kymmeniä kertoja, kun vielä vuosi sitten päivittäisiä katseluita oli tavallisesti 0.

Kuka tätä paskaa lukee? Tänne erilaisten hakujen kautta päätyvät satunnaiset kävijätkään eivät selitä tätä. Eikä lukijoita, joiden olemassaolosta tiedän, ole montaa. On oltava ihmisiä, jotka käyvät täällä säännöllisesti mutta eivät koskaan jätä itsestään juuri mitään jälkeä. Tai sitten kyse on venäläisistä boteista.

Jos kyse on todellisista ihmisistä, niin voisiko joku tällainen salamyhkäinen regular paljastaa itsensä anonyymisti? Vain yksinkertaisesti jättää jonkin anonyymin kommentin ja ilmoittaa olemassaolostaan. Tyyliin "hejsan t. anonyymi henkilö". IP-osoitteita tai muita tietoja ei tallenneta, joten ei tarvitse pelätä että tulisin yöllä tukehduttamaan teidät.













Janne Kortteiselle: 1) En tiedä miksi mulle on niin äärimmäisen tärkeää menestyä, mutta yksi syy on varmaan että haluan muuttaa maailmaa, ja vain menestyksen kautta se voi todella onnistua. Toisaalta haluan myös olla kuuluisa jonain päivänä ihan vain puhtaasti kuuluisuuden itsensä takia. Sitä ei oikeestaan voi mitenkään perustella. Mulla vain todennäköisesti ei olisi mitään tekemistä ilman tällaisia kohtuuttomia tavoitteita. Paitsi pelata vanhoja tietokonepelejä kaiket päivät tms.
2) Seisoskelin tässä yhtenä aamuyönä Karhupuistossa, kun mun katse osui jonkin kahvilan ikkunassa lukevaan toivotukseen HAVE A VERY BEAR CHRISTMAS tai jotain sinnepäin ja samassa ikkunassa oli jotain sateenkaarikuvioita, joista tuli mieleen salaperäinen vihje Homot ovat lähellä. Se sai mut pyrähtämään juoksuun ja löytämään kulman takaa palomieskuvioidun ikkunan ja toteamaan että ahaa. Löysinkö mitään?

33 kommenttia:

  1. : ) Kotka on laskeutunut

    ps. Millainen koira sulla on?

    VastaaPoista
  2. Matias Riikonen sano tänään just Henrin pikkujouluissa lukeneensa tätä blogia ja et se oli sen mielest sympaattinen ja tykkäs siit, vaik toi julkisuusjuttu tuntuu vähän turhalta tai sellaselt ja johtaa vaan harhaan siit todellisest, mut kyl senki sit tajuu aikanaa varsinki ku sen keskellä joutuu niinku mä miten tyhjää ja olematonta se on, ei ne ihmiset nää tai ees haluu nähä sua, vaan jonku sensaation ja se johtaa harhaan siit, ku ei puhuta siit ihmisen äänest, vaan jostain tai siis koko toi nuoren julkasseen neron ilmiö on täysin noiden markkinoiden luoma, Ranskassa vissiin joka vuos siel on joku uus Rimbaud ja kapinallinen ja se on vain sen takia, koska se imago myy, ei se perustu mihinkään, mun mielest oli täysin huvittavaa, et Hesarissa mua verrattiin siihen, vaikka sen tarkoitus oli tehdä se koko myytti naurettavaksi ja ohitettiin sen kirjan tärkein eettinen ydin myötähäpeällisenä tilityksenä, siin vain näkee kuinka pinnallisia ihmiset on, vaik monet kyl näki sen oikeen ihmisenkin tai kuuli sen, mist mä oon hirveen kiitollinen ja oon sen kaut tavannu hirveesti ihmisii, ehkä mulle parast oli lähettää sitä, mitä mä teen ilmaiseks ihan kenelle tahansa kuka sen vain halus PDFnä ja sanoa siihen lopuks, et mä rakastan sua just sua enemmän kuin sä voit ikinä tietää vaikka mä olen hirviö niin mulla on sydän joka kaipaa

    ja siis kirjallisuus on ehkä viimeinen paikka, mistä kannattaa etsiä todellista elämää tai maailmaa tai ihmisiä, vaik esim mun elämään tuli sen julkasun kautta hirveesti uusia ja ihania ihmisiä, mut siis sen takia munki kirjoittaminen on niin maanista, koska mä etsin sitä menetettyä rakkautta ja todellista kipeintä kirjoittamisen kautta, mistä mä en voi ikinä löytää sitä ja sen takia se huuto on niin sydäntä särkevää ja aitoa, koska se on jatkuvasti totta ja hhhh olla niin kaunis, mä vain ajattelen kaikkia niitä helliä ihmisiä mun elämässä ja mun sydän huokaa sellaista hiljaista äänetöntä itkua kiitollisuudesta siitä että mä olen todella elänyt ja katsonut ihmisiä joista mä välitän silmiin ja ku se on vain niin haurasta

    kesä jatkuu.. . kesä

    siitä on kyse

    Erkki sanoo hauuu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en usko että tulen irrottamaan tästä kuuluisuuden ja menestyksen tavoittelusta ainakaan ennen kuin saan kokea kuuluisuutta ja menestystä. Jos joskus muutaman vuoden kuluttua mun unelmat on kunnolla realisoituneet todellisuudeksi, saattaa tietysti olla että tajuan että vittu mitä paskaa ja ryhdyn vaikka haudanryöstäjäksi tai jotain. Mutta tällä hetkellä mulle on selvää, että haluan _mahdollisimman monen_ kuulevan mitä mulla on karjuttavana, ja jos voin valita viidentoista lukijan ja viiden miljoonan lukijan väliltä, valitsen ehdottomasti viisi miljoonaa lukijaa. Haluan jättää jäljen tähän maailmaan, haluan elää senkin jälkeen kun olen jo kärsinyt traagisen tukehtumiskuoleman. Mulle ei riitä tavanomainen menestys. Ei vaan riitä. Mulla on liikaa sanottavaa. Samalla koen olevani osavastuussa koko kirjallisuuden, maailman ja eettisen kehityksen tulevaisuudesta. Mun osavastuu saattaa olla pieni, mutta haluan kantaa sen niin helvetin hyvin kuin mahdollista.

      (Kun puhun menestyksestä, en tarkoita että haluaisin koskaan olla Menestyjä. En halua koskaan olla mikään rikas valkohampainen idiootti. En halua olla Voittaja vaan menestyä tällä luusereiden tiellä jolle olen lähtenyt.)
      (Kerro Matias Riikoselle, että sen kirja on helvetin hyvä.)

      Poista
    2. Matias Riikonen on tosi kova ja hyvä jäbä

      Poista
  3. ja Ara ja Toivo ja mä ainakin luetaan tätä ja toivotaan sulle kaikkea hyvää

    mum mum mumummum

    leivoin tänään riisisuklaaluumujoulutorttuhakaristin pikkujouluissa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi outoa että joku oikeasti lukee tätä. Vielä oudompaa on että jossain todella on oikeita ihmisiä jotka puhuu musta oikeasti. Hauskaa mutta pelottavaa

      Poista
  4. Anonyymi kiittää ja nostaa hattua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau. Joskus ehkä vuosi sitten kyselin jossain postauksessa, kuka oikein oli kaikkien harvojen tämän blogin katselujen takana. Pyysin näitä anonyymejä kommentoimaan "jotain, mitä tahansa". En saanut yhtään kommenttia. Tilanne on ilmeisesti muuttunut. Se on saatananperkeleenvitun outoa (excuse my language).

      Saanko muuten kysyä miten päädyit tänne?

      Kuka olet?

      Mikä on maailman paras biisi?

      Entä paras uintitekniikka?

      Adfälsjal?

      Poista
    2. En muista miten päädyin tänne, muistan kyllä kuka olen ja maailman paras biisi on Bachin B-minor messu. Eikä tää ole mikään läppä.


      Siinä kuitenkin sanotaan latinaksi että "haistakaa vittu te jotka ette usko kauneuteen" - noin niinkun löysällä kädellä käännettynä.

      Poista
    3. Mun pitää sitten varmaan kuunnella se.

      No niin. Nyt kuuntelen sitä. Diggaan klassisesta musiikista jonkin verran, kuuntelen sitä toisinaan yöllä epämääräisiltä radiokanavilta. Mun mielestä klassinen musiikki on yksi kapinan muoto läntisessä nykymaailmassa. Jos tähtäisin korkealle sillä alalla, kirjoittaisin varmaan jonkinlaisen "CLASSICAL MUSIC 2.0" -manifestin, jossa vaatisin nuoruutta, elämää, undergroundia, populismia ja tulta.

      Mutta entä paras uintitekniikka? Minkä ikäinen olet? Lähdetkö joskus ulos kävelemään ilman päämäärää? Millaiset hiukset sinulla on, jos sinulla on hiukset?

      Poista
  5. Hyvin ratkastu. Huomen muute vika päivä duunis kyseises mestas ainaki enne lomaa. Tuu käväsee vaik siin kuudelt ku päivä loppuu ni voidaan vaik juoda kaljat ja pälättää. Ara vois ehk kans ilmaantuu. mite ois?

    T. "Toivo Rotko"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
      mmmmmm
      mmm.

      Hmm hmm hmm.

      Poista
  6. Kävelitsä ikkunan ohi joskus 18 aikaan, mut repesit ja lähit karkuun?

    Me venattiin siel sisäl : (

    VastaaPoista
  7. Falafelit odotti pikku-Timmyä :( (

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ääääääääääääääääääääääääää!!!!

      Poista
  8. Yksinäinen Palomies24. joulukuuta 2012 klo 0.58

    Tule takaisin

    VastaaPoista
  9. Olen valmistanut erikois ruoka

    Tule, tule, tule vain

    Me annamme tarjoa sinä

    VastaaPoista
  10. Poliisimestari Ratamo24. joulukuuta 2012 klo 1.18

    Jättäkää minullekin vähäsen!

    VastaaPoista
  11. Durm und Strang Mega-House Man24. joulukuuta 2012 klo 1.22

    äwööawäaawppawäöwaöaw öäawäö

    VastaaPoista
  12. Vitun paskaa joulua kaikille! hähhä hhäää

    VastaaPoista
  13. Turkulainen Filantrobisti24. joulukuuta 2012 klo 1.24

    Hyvääpäs! Älä kuuntele noita kommentteja

    VastaaPoista
  14. Näkikö kukaan sellaista lippispäistä rakennusmiestä?

    VastaaPoista
  15. Tavallinen pizzansyöjä24. joulukuuta 2012 klo 1.40

    Siis mikä tää juttu tän Squiscinton kanssa nyt oikein on? Mikä siinä niin naurattaa?

    VastaaPoista
  16. Kova ja hyvä jäbnä24. joulukuuta 2012 klo 1.42

    Mä en ainakaan mitään vegepizzaa syö

    VastaaPoista

Sano mulle jotain tai kuolen