sunnuntai 23. joulukuuta 2012

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH


edessä

ovat

hyvät

ajat,

ladies and gentlemen.



Uskomatonta mutta totta. Alan muuten taas vaihteeksi irtautua itsestäni: did I really write that? on päivän kysymys.


Mitämitämitähahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.



Katsoin viimeisestä Taru sormusten herrasta -elokuvasta viimeiset kymmenen minuuttia. Täten olen kahlannut läpi alun ja lopun sekä kirja- että elokuvaversiosta. Olen siis riittävän yleissivistynyt tällä alueella eikä mun tarvitse enää koskaan nähdä Gandalfin teennäistä naamaa, hallelujah, praise the Lord

3 kommenttia:

  1. Käytiin Toivon kaa kattoo Hobitti!

    Mel Gibson esitti linnunkakkaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks mun ei ole pako mennä katsomaan sitä



      Miksi Harry Potter on ohi




      .....


      ...

      huoh.

      Poista
    2. Ihan kuin olisin yrittänyt vaikuttaa ulkomaalaiselta. "mun ei ole pako"

      Poista

Sano mulle jotain tai kuolen