sunnuntai 4. tammikuuta 2015

Hmm

Olen nyt ehkä viikon nähnyt paljon tietyntyyppisiä unia.

Ne ovat realistisia välähdyksiä, joissa esim. luen oikeasti olemassa olevien blogien kommentteja tai katson lehdestä että mitä tänään on tulossa TV:stä. Ilmeisesti Hero-kanavalta ei ole tänään oikeasti tulossa elokuvaa, joka "avaa Harry Houdinin elämän toista puolta ja kertoo mitä tapahtui hänen vaimonsa paluun jälkeen". Mitä tuo edes tarkoittaa? Olen oikeasti helpottunut, jos tuollaista elokuvaa ei ole olemassa. Ei kai sellaista ole? Luojan kiitos!

Olen edelleen todella häpeissäni ja tuskissani siitä, että tykkään mistään. Se on todella kiduttavaa. Ja järjetöntä. Miksen saisi tykätä mistään? Mitä tämä on?

Suhtaudun tuntemiini ihmisiin todella epäluuloisesti. Se on surullista, koska tunnen niin hyviä ihmisiä ja voisin vain luottaa heihin. Tämän siitä saa kun valitsee elämän kansainvälisenä vakoojana.

Sanoja sanojen päälle, enkä sano mitään. Olen hiljaa nyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano mulle jotain tai kuolen