perjantai 16. elokuuta 2013

Voi vittu kun vituttaa voi vittu kun vituttaa voi vittu kun vituttaa

Joskus haluaisin vain vetää itseäni turpaan.

Viime yönä kirjoitin tänne merkinnän jonka sisältö oli AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA x 100, mutta en lähettänyt sitä.

Äitini katsoi TV:stä dokumenttia Pussy Riotin oikeudenkäynnistä ja aina kun ruudussa näytettiin oikeuteen joutuneiden jäsenten vanhempia, äitini sanoi "Tossa on sen Valerian isä" tai "Toi on sen Valerian äiti" (vetäisin nimen Valeria muuten täysin hatusta). Yhtäkkiä tajusin että äiti varmaan odottaa peläten sitä päivää jona minut haastetaan oikeuteen poliittisesta huliganismista tai sikalan salakuvaamisesta tai jostain.


=

<3

Haluan vetää itseäni turpaan

Haluan juosta seinää ylös kattoon ja pudottautua alas. Mielikuva, joka on riivannut mua jo vuosikausia tylsissä tai muuten ahdistavissa tilanteissa kuten oppitunneilla. Haluan juosta seinää ylös kattoon ja pudottautua alas

Haluan vetää itseäni turpaan

Vuoden kuluttua mulla on kustannussopimus.

Ensin on vain kirjoitettava kirja. En tällä kertaa anna sille mitään deadlinea, koska kaikki edelliset veikkaukseni ovat menneet pieleen

Olen valehtelija, sitä mä olen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano mulle jotain tai kuolen