perjantai 2. elokuuta 2013

Brörghdh

PITÄISIKÖ MINUN POSTATA TÄNNE OTTEITA KIRJASTA JOTA KIRJOITAN?

Kyllä.
  10 (50%)
Ei.
  10 (50%)

Ääniä tähän mennessä: 20
Kysely päättynyt 

Tässä tuloksessa on jotain epäilyttävää. En usko että meitä äänestäneitä oli kahtakymmentä. Ainakin 1-3 vastaajista olin minä. Vähän ennen kyselyn päättymistä tulos oli vielä 10-5 'kyllä'-vaihtoehdolle, mutta sitten 'ei' otti spurtin ja pääsi tasoihin. Jossain on joku, joka ei tod halua minun postaavan otteita kirjasta jota kirjoitan. Mystistä. Nyt mulla on kunnon motivaattori postata niitä otteita; kapina. Toteutan tämän suunnitelman lähipäivinä. Tiedän muuten että oon sanonut näin jo vähintään 12 kertaa. Mutta näin aion tehdä.

Äsken kävelin Rovaniemen kuumia katuja oudon turtana, tyhjänä ja helpottuneena ja nuolin kioskista ostettua tiikerijätskiä. (Mun epäveganismi on tekopyhyyttä.) Olin vain jotenkin niin turtuneen voipunut kaikesta että en ollut pysyä kunnolla pystyssä. Yhdessä kohtaa vastaan horjui kalju, täysin jostain aineyhdistelmistä sekaisin oleva mies samalla staililla. Pysähdyimme juttelemaan: "Misfgr brörghdh...?" "Hä?" "Missä - blöörgh - missä vitussa on se bhvitun kirppis?" "Mä en tiedä." "Kiitti, voi bvrghittu... brgghh..." Jatkoimme matkojamme.

Muuta selostusta elämästäni viime vuorokauden aikana täällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano mulle jotain tai kuolen