maanantai 1. lokakuuta 2012

Olen tosi hyvännäköinen.

...

Oliko minulla muuta asiaa? ... ... Ei kai. Paitsi että Nyt-liitteen juttu häpykarvoista loukkasi verisesti maailmankuvaani. Siinä toimittaja Lauri Korolainen kertoo yksityiskohtaisesti miltä tuntuu kun hänen haarovälinsä trimmataan. Luin jutun kertakaikkisen pöyristyneenä. Nyt-liitteen inisevien hipsterinynnyjen ei vain yksinkertaisesti kuulu kirjoittaa "kiveksistä" ja "perskarvoista". Sellainen ei vain kerta kaikkiaan käy päinsä. Se on minun hommaani. Minun kuuluu puhua Nytin iniseville hipsterinynnyille kiveksistä ja perskarvoista ja sitten he kikattavat naamat punaisina.

Huh. Älkää enää ikinä järkyttäkö maailmanjärjestystäni näin.



(Sanomatalossa tuotetun mediasisällön tunteikas arvosteleminen on nykyään olennainen osa toimenkuvaani.)


Anteeksipyyntöä odottaen,
Kenialainen Mannerheim

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano mulle jotain tai kuolen