lauantai 2. elokuuta 2014

Läski-Elvis

En tiedä että mitä vittua tapahtui. Olen kai yhä humalassa. Vihaan itseäni. 99 % ihmiskunnasta on parempia ihmisiä kuin minä. Olen pahoillani.

Olen pahoillani. Olen pahoillani siitä että rakastan ihmisiä järjettömästi. Voi vittu. Voi vittu.

Kyllä se oli kivaa kun se tapahtui. Läski-Elvis. Harriet Wheeler, mitä? Oikeasti? Mitä? En ymmärrä. Joku mies suuteli minua. En muista mitään. Olen idiootti. Vihaan itseäni. En tiedä missä nukuin. Joku oli alasti. Siskoni soitti johonkin numeroon, en tiedä miten se on mahdollista.

Niin ja joku sanoi että näytän hyvältä. Se oli järkyttävää.

Erkka, olen kaikkea muuta kuin cool.

...

...

Huoh.

45 kommenttia:

  1. Ei kai ollut liian rankat bileet? Get a hold of yourself dude.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli liian rankat. Nyt tasapainoilen sen välillä oliko se helvetin naurettavaa Vitun Hyvällä Tavalla vai Vitun Paskalla Tavalla. Jonkun pitää kertoa minulle. Ehkä joku kertoo minulle joskus.

      Poista
    2. Niin, ehkä joku osaa sanoa. Sentään maanantaina saat olla taas vain huolestunut veronmaksaja.

      Poista
    3. Jos siis kehtaan tulla enää ulos.

      Poista
    4. Itsekin kehtasin jostain syystä tulla ulos toista kertaa immeisten ilmoille, joten uskon kykyysi kulkea eteenpäin, koska olet minua parempi, koska Olli Brander on kunnianhimoinen ja sen takia aina nostaa katseensa maasta (ellei maassa ole jotain mielenkiintoista ja mietityttävää).

      Poista
    5. Kuljen kyllä varmasti eteenpäin tästä. Vaikka se tuntuu tällä hetkellä hiton raskaalta kahlaamiselta.

      Poista
    6. Noh kaikki aikanaan. Nuo vie voimia.

      Poista
  2. Kuulostaa mielettömältä. Älä oo pahoillasi.

    99% ihmiskunnasta ei missään nimessä oo parempia kuin sinä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, ehkä ei tarvitse olla pahoillaan jos ei ole vahingoittanut ketään. En ole vahingoittanut ketään, mutta välillä nykyään tuntuu että liikun itse elämässäni kohti jotain vääjäämätöntä tuhoa. Teen lähes yksinomaan asioita joita en ole ennen tehnyt, ja mokaan kaiken mitä teen. Mutta ehkä tää kuuluu asiaan.

      Poista
    2. En usko että liikut kohti vääjäämätöntä tuhoa tai mokaat kaiken. Elämä vaan välillä tuntuu siltä. Uudet asiat on hankalia, ihmiset on hankalia. Eläminen on kipeetä ja sekopäistä ja parhaimmillaan aika helvetin loistavaa. Nauti siitä.

      Äläkä ota paineita, susta selvästi pidettiin siellä.

      Poista
    3. Joskus on vaikea pitää itsestään ja silloin on vaikea ottaa vastaan sitä vaikka muut pitäisivätkin minusta.

      En edes tiedä miksi angstaan nyt näin. Mitään ei edes tapahtunut. Mutta olen vitun idiootti. Voi vittu. Voi helvetti. En tule enää koskaan ulos. Tai siis tietysti tulen. Tai siis haluan ottaa tauon olemassaolosta.

      Eläminen on kipeetä. Haluan oksentaa sydämeni ulos. Haluan oksentaa sydämeni ulos.

      Poista
    4. Mä tiedän, mä todellakin tiedän. Mut yritä hengittää ja vähennä ajattelemista. En oo aivan varma voiko olemassaolosta ottaa taukoa, mutta ihmisistä voi aina välillä. Huomenna sä et ehkä enää haluakaan. Välillä on vaikeempaa.

      Ja hei sun sydän on tietääkseni aika hieno, sinuna en oksentais. Jos haluut puhua tästä ja oksentamisesta ja idioottiudesta niin oon täällä jossain.

      Poista
    5. Kiitos viisaista sanoista. Sanasi ovat olleet viime aikoina hyvin viisaita.

      Sydämeni on ennen muuta nolo ja tyhmä.

      Poista
    6. Kuuluu toimenkuvaan. Oot mun projekti niinku ite eilen aamulla sanoit. Oon ilmeisesti päättänyt välittää näistä sun jutuista ja jakaa sanoinkuvaamatonta viisauttani.

      Tässä vähän lisää viisaita sanoja: Höpö höpö. Sun sydämessä ei oo mitään vikaa, se on ehkä kipee ja sykkivä mutta sellasia sydämet on. Etkä ole itekään läheskään niin nolo ja tyhmä kuin luulet olevasi. Ehkä kukaan meistä ei ole.

      Poista
    7. On hyvä että olen nyt jonkun muunkin kuin itseni projekti. Ei tarvitse kantaa niin paljon vastuuta.

      Ehkä. Ehkä. Pitää nukkua pari kuukautta, jotta ehkä alan sietää ja ymmärtää tätä kaikkea paremmin.

      Poista
    8. On hyvä olla avuksi.

      Sellanen vois olla toimiva mutta aika masentava vaihtoehto. Niin paljon kuin ite rakastankin nukkumista en tiedä miten hyvin jaksaisin olla jos olisit pari kuukautta hiljaa. Tulisinko hulluksi vai unohtuisko tää maailma lopulta.

      Poista
    9. Niin. En tiedä mitä nyt tapahtuu. On pakko miettiä tätä elämää. On pakko pysähtyä hetkeksi.

      Poista
    10. Sitten sun on varmaan vaan tehtävä niin.

      Poista
    11. Mennään kaljalle kun olet miettinyt elämää tarpeeksi ja uskallat taas ulos maailmaan. Sitä ennen voidaan myös olla yhteyksissä, ilmoittele itestäsi, sulla on ehkä mun numero mutta ainakin muita keinoja tavoittaa. Mun täytyy nyt leikkiä vähän oikeaa elämää ja olla vähemmän pakkomielteinen tästä blogihommasta. Tai ainakin yritän.

      Poista
    12. En tiedä. En. Mistä?

      Oon epävarma aika monista jutuista.

      Jotenkin tuntuu ettei tää nyt voi olla hyvä että nuokun täällä kaiket yöt ja se tuntuu merkityksellisemmältä ja jännittävämmältä kuin oikeastaan mikään muu. Mietin sun kysymystä tänään uudelleen ja tää on ehkä enemmänki 60% ku 40%, koska ajattelen tätä liikaa. En oo varma pystynkö edes pysymään poissa, luultavasti en.

      Mietin miten paljon oon puhunu ja miten nopeesti kulutan itteni loppuun. Pitää herätä viiden tunnin päästä.

      Poista
    13. Niin. En tiedä mikä tämä Meidän Juttumme on. Ehkä olis hyvä ottaa tiettyä etäisyyttä, jotta vois nähdä asiat paremmin. Mutta en tiedä. Tarvitsen kommenttejasi jokapäiväisessä elämässäni. Huoh.

      Poista
    14. Kirjoitin tän kommentin jokaisen lauseen ehkä kymmenen kertaa uudelleen ja sitten pyyhin sen kaiken pois enkä enää oo varma mitä alunperin aioin sanoa.

      Mulla ei ole mitään käsitystä siitä mikä tämä juttu on. Mä en yleensä edes erityisesti pidä ihmisistä. Selvästi mä pidän susta, vaikken kyllä edes täysin tiedä miksi. Kaikki kävis järkeen jos olisin jotenkin mielettömän rakastunut suhun, mutten ole.

      Poista
    15. Niin. Voi vittu.

      Voi vittu. Voi vittu. Voi vittu

      Poista
    16. Ole kiltti äläkä flippaa. Ei oo mitään hätää. Mun olemassaolo ja asioiden merkityksettömyys ja merkityksellisyys on tällä hetkellä jotenkin tosi hankalia käsittää.
      On lohduttavaa että säkään en tiedä mitään. Se on hyvä, parempi.

      Mä tiedän vaan että haluaisin kuulua sun elämään, mutta pelottaa että oon vuodattanut kaiken heti kättelyssä eikä kohta ole enää mitään annettavaa.

      Poista
    17. Flippasin jo. En jaksa olla olemassa. Kenties olisi hyvä käydä suihkussa. Ja nukkua sitten. Tiädsä, tää saattaa olla vaan krapulaa jonka tulkitsen eksistentiaaliseksi kriisiksi.

      Poista
    18. Lopeta flippaaminen ja mene suihkuun.

      Ehkä sä tulkitset kaiken eksistentiaaliseksi kriisiksi. Krapulat on joskus sellaisia ja ainakin ne yleensä menee ohi. Jos tää menee ohi se on vaan krapulaa. Let me know. Pitää yrittää olla järjellinen nyt. Voidaan puhua tästä ja kaikesta kun ollaan molemmat nukuttu, okei?

      Poista
  3. Kaikki sano että sä olit ihana! Varsinkin tytöt ja jopa Rauman khingi, joka yleensä vihaa kaikkia sano, että sä olit "aivan ihastuttava ihminen." Eikä siin ollu mitään tai ethän sä oikeesti oo niin ujo ja hankala, vaan enemmänkin vain jotenkin hellyyttävän aito ja oma herkkä itses emmä tiiä. Hienoo et tulit. Se oli rohkeeta varsinkin, jos kelasit niiden olevan oikeesti jotkut vitun huumereivit, jossa jengillä valuu vaahto suusta ja että mä oon se tyyppi, joka "kirjotti sitä blogia". Mut oli hieno tavata ja koitan järkkää sen Toivo Rotkon ja Erkan tapaamisen. Päästiinks me oikeesti siihen asti, että kuunneltiin Läskielvistä?

    en oo vieläkään nukkunu yhtään, siivoominen alkaa olee koht ohi, jotain epämääräisiä ruumiita lojuu viinimarjapensaissa vielä, pitää potkia niitä ja kattoa elääkö ne yhä, me tai ihmiset juotiin siel bileis yhteensä 10 litraa viinaa ja syötiin joku kymmenen kiloo salaattii :S mut olihan sitä jengiäkin aika paljon, vois nyt taas lopettaa kokonaan juomisen pitkäks aikaa.

    Ihan hyvä saldo, et vaan yks tyyppi putos katolta.

    Sun siskos vaikutti oikeesti siltä, et se rakastaa sua ja välittää susta ihan hirmu paljon. Pidä siitä kiinni.

    Sä oot rakas ja tärkeä. Täällä on kavereita. Pidä huolta itsestäs.

    Oot aina tervetullut meille. Nähdään taas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä jos muut ei ajatelleet että olin vitun idiootti. Nyt pitää vaan odotella ja päästä itse eroon siitä tunteesta että olin vitun idiootti.

      Nukuin hetken eteisen lattialla ja nyt oon vaan kävellyt kehää huoneesta toiseen ja ajatellut että miten selviän tästä.

      Nää puutarhajuhlat olivat hieno ja ihmeellinen kokemus. Olin positiivisesti yllättynyt kaikesta ja oon iloinen että tulin, mut tarvitsen kyllä jotain hallintaa esim. siihen että mitä oikein puhun ja kenelle.

      Oot oikeesti tosi hyvä tyyppi.

      Poista
    2. Niin ja muun muassa se Läskielvis on tosi outo ja hämärä muisto.

      Poista
    3. Ei täs oo oikeesti mitään ongelmaa. Mun pitää vaan käydä tää kriisi läpi.

      Oot varmaan mukavimpia ihmisiä joita oon elämässäni tavannut. Odotin todella jotain huumereivejä, mut olinkin turvassa.

      Poista
    4. se biisi tais sittenkin kertoa Bokesta, itse asiassa koko Paavoharjun uusi albumi kertoo juuri ja nimenomaan Bokesta

      Poista
  4. Ps nukuit Toukolan saunan parvella, missä mä oon joskus teininä vetäny ekat kännit ja pussailu sammakonhuulisen tytön kaa. Siellä yleensä säilytetään Aku Ankkoja ja leikitään makuupussikaalimatosokkoa

    VastaaPoista
  5. Toivottavasti oli ees vähän hauskaa, tää valvominen kyl vähän skitsottaa, ku pitäs viel kämppä siivoo ennenku vanhemmat tulee, uudestaan ens kesänä! Ehkä

    VastaaPoista
  6. Pps sun oikee nimi on paljon parempi ku se vitun Brander!

    Nyt pitää siivoo äääää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Brander on hyvä. En tosin tiedä pidänkö Branderista ihmisenä aina.

      Poista
  7. Ja lopeta toi jatkuva idioottimainen vertailu itses ja muiden välillä 98% munakarvoista on iha sama! Oo rohkeasti se kuka oot ja lopeta se anteekspyytely, tekosyitä ja nillitystä, turpaan vaan saa tana homoja!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arrgh, yritän päästä tähän. Pitää kasvaa ihmisenä.

      Poista
  8. En tiiä miks mut tää merkintä aiheuttaa mussa hurjaa sympatiaa ja hellyyttä sua kohtaan.

    Kyl se siitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tämä tieto helpotti tuskaani vähän. En tiedä miksi. Olet kiva.

      Poista
  9. "...mut tarvitsen kyllä jotain hallintaa esim. siihen että mitä oikein puhun ja kenelle." En mä tiedä tarvitsetko. Mä kipuilen ton kanssa joka päivä ja silti en osaa puhua muuta kuin totta.Jos joku ei tajua, niin se on sen häpeä!!?

    olit ja olet kiva.

    t: RK

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No moi!

      Kiitos. Sinäkin.

      Varmaan pitää vaan jotenkin tottua tähän ihmiselämän nolouteen. Ja tajuta ettei se ole vaarallista.

      Poista

Sano mulle jotain tai kuolen