perjantai 5. huhtikuuta 2013

Kyllä


Kuuntelin tätä ja nojasin tuuleen.



ararararsi 5. huhtikuuta 2013 0.06
Oon seurannut tässä sun blogias jo jonkin aikaa, ja itse asiassa juuri tän blogin kautta muodostunut kuva sun persoonasta, motiiveista ja tavoitteista on saanut mut paljon kiinnostuneemmaksi noista sun keskeneräisistä projekteista kuin monesta jutusta mitä tuonne kirjakauppojen paraatipaikoille on nostettu esille. Eikä kyse ole nyt mistään hypestä tai testaamisesta, jostain "can you walk the walk" -paskasta, vaan lähinnä siitä, että oot kirjoittanu tänne niin usein (ja usein todella hyvin) siitä mitä kirjoitat, että väkisinkin kiinnostais lukea sitä mitä kirjoitat.



Hehei, en ees huomannut että olin vastaanottanut kommentin; mahtava kommentti.

Joo, olen miettinyt samaa. Useinkin on tehnyt mieli laittaa tänne jotain pätkiä noista tuherruksista, mutta harvemmin olen tehnyt sitä, sillä

a) kukaan ei ole pyytänyt enkä halua räiskiä ympäriinsä jos ketään ei kiinnosta.

b) välillä pelkään että kirjoitan paremmin Kirjoittamisestani kuin todella Kirjoitan.

Mutta joo, mielelläni läiskäisen tänne jotain pätkiä siitä mitä olen tähän mennessä saanut aikaiseksi. Se on itse asiassa todella hyvä idea. Saa ainakin tietää että kuinka paljon tälle uholle on ollut perustetta. Saattaa olla että koko juttu on toistaiseksi pelkkä Kupla, mutta ei välttämättä.

Kokeilen tätä joskus lähipäivinä. Ensin pitää saada jotain järjestystä noihin teksteihin. Mahtavaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano mulle jotain tai kuolen