tiistai 1. tammikuuta 2013

X ja D.

Gallupia vihan ja rakkauden välillä johtaa ylivoimaisesti Ron Weasley.





Pari hauskaa kommenttia:

Anonyymi 31. joulukuuta 2012 3.34
Hej q, vi gillar dig jätte mycket, och vi vet att du kanske tänker att det här är ett skämt men det är det inte. Du är en jävla fin människa och vi hoppas att allting går bra för dig. Det här är en bra låt, hoppas att du gillar det: http://www.youtube.com/watch?v=iUnlGjkkdAI

Hälsningat från dina fanboys.

  1. Q 1. tammikuuta 2013 3.10
    Jag vet inte vad jag skulle säga. Er kommentar är extremely puzzling.

    Vem är ni? Vad gör ni här? Värför på svenska?

    Varför gillar ni mig? Det finns ingenting att gilla med mig. I can't even speak Swedish. Eller kanske en lite. [varför skrivade jag "en lite"?]

    (Nice song. I sincerely like it. WHO ARE YOU?)

jannekortteinen 31. joulukuuta 2012 16.20
Mä näin unta, et me tavattiin jossain Linnankoskenkadulla ja paljastu, että sun oikea nimi oli Jargoz tai Jasgof ja sä olit puoliks libanonilainen tai iranilainen maahanmuuttaja, jolla oli tosi tuuheet mustat kulmakarvat, jotka näytti ihan perhosentoukilta ja sul oli paljon sellasii jou jou-räppikavereita, jotka tuli morjenstaa meit sellaisella Bel Airin prinssi-ghettokättelyllä ja tarkistaa ollaanks mä ja Toivo Rotko ihan ok ja ne toimi niinku sun henkivartijoina ja sit mä lähin käymään vessas ja te lähitte sillä aikaa menee, mut mä löysin teiät jostain Praahen kentän katsomosta puhumasta jostain aikamatkustamisen ja Kohtalon mystiikasta ja te olitte jotenkin tosi fiksuja ja syvällisiä ja sit mä heräsin
  1. Q 1. tammikuuta 2013 3.18
    XXXXXXXXXXXXXXXDDDDDDDDD!!!!!!

    Vähäks olis siistii jos toi olis totta. Mä näin joskus viikko tai jotain sitten unta, jossa mä kävelin keskustassa jotain jyrkkää mäkeä alas ja yhtäkkiä tajusin että sä olit tunnistanut mut ja seurasit mua. Huutelit mun perään ja mä kävelin eteenpäin ja yritin esittää kuuromykkää. Jotenkin pääsin sit turvaan johonkin huonekalukauppaan ja katsoin itseäni peilistä ja ihmettelin kun näytin joltain marsumaiselta 40-vuotiaalta insinööriltä ja harmittelin että nyt sä levität jotain juttua että näytän sellaiselta.

    (Paras kohta: Bel Airin prinssi-ghettokättely XXXXXXDDDD)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano mulle jotain tai kuolen