maanantai 6. lokakuuta 2014

Syyslaulu



Elämä on
a) noloa,
b) outoa,
c) masentavaa,
d) noloa,
e) jännittävää.

On kai ihan hyödyllistä ja ok elää nyt tällaista.

Kerron tämän nyt vielä kerran: vedin tänään ainakin yli kymmenen leukaa putkeen. En ole mitenkään treenannut, enkä ylipäätään tiennyt osaavani vetää yhtään leukaa, mutta vedinpähän vain. Ne eivät kuulemma olleet oikeaoppisia, mutta silti.

Autiotalot kutsuvat ylihuomenna. Valmistautukaa, koska tulette mukaan. Tulette vittu mukaan. Jos joku, kuka tahansa haluaa mukaan, sano.

Selviydyin kotiin herättämättä vanhempiani. Kukaan ei ole minulle tällä sekunnilla vihainen. Nyt mietin uskallanko mennä suihkuun.


Vägen hem var mycket lång och ingen har jag mött,
nu blir kvällarna kyliga och sena.
Kom trösta mig en smula för nu är jag ganska trött,
och med ens så förfärligt allena.
Jag märkte aldrig förut att mörkret är så stort
går och tänker på allt det där man borde.
Det finns så mycket saker jag skulle sagt och gjort
och det är så väldigt lite jag gjorde.

Skynda dig älskade, skynda att älska,
dagarna mörknar minut för minut.
Tänd våra ljus, det är nära till natten,
snart är den blommande sommaren slut.

4 kommenttia:

Sano mulle jotain tai kuolen