maanantai 4. maaliskuuta 2013

pahvia


Näen outoja unia. Uni 1: Asuin jonkin metsän laidalla pienessä pahvisessa talossa. Kirjoittelin tänne blogiin koko ajan ja dissailin ihmisiä ja paljastin henkilötietojani ja tajusin aina vasta jälkeenpäin mitä olin tehnyt ja kaduin verisesti.

Lopulta kävi ilmi että olin paljastanut liikaa: olin juuri lojumassa kylvyssä pahvisen taloni maanrajassa sijaitsevassa kylpyhuoneessa, kun ammeen takana olevasta avonaisesta ikkunasta, pimeästä metsästä tuli joku pulska nainen: "Hei!" Säpsähdin ja käännyin mahalleni vasten kylpyammeen pohjaa koska olin alasti ja tuijotin naista ja tajusin että hän oli jäljittänyt minut blogini avulla. "Sinähän olet Q?" nainen kysyi, ja huusin hänelle kuiskaten: "EI! MENE POIS!" ja yritin kiskoa pahvisen ikkunan (?) kiinni samalla kun yritin pysyä veden alla. Myöhemmin kirjauduin blogiini ja löysin ison kasan kommentteja, joissa minua syytettiin kaikenlaisesta, mm. siitä että muka luvannut mennä tapaamaan jotain tyttöä ja sitten jättänyt tulematta ja tyttö oli itkenyt tuntikausia ruohomättäällä. Tytön kaverit olivat tulossa hakkaamaan minut.

Uni 2: Olin sairaalassa ja odotin jotain leikkausta. Mahastani piti leikata jotain tms. Kuljeskelin sairaalan outoja käytäviä, paikka näytti ihan koululta, ja lopulta joku vanha luokkatoverini, en muista kuka, ilmestyi. Hänestä oli tullut lääkäri ja sitten hän käski minua istumaan pöydällä olevaan pahvilaatikkoon. Leikkaus oli tarkoitus tehdä siinä. Yritin selittää että pahvilaatikkoon mahduttautuminen oli mahdotonta, joten lääkäri laittoi laatikon päälle uimapatjan ja käski makaamaan sen päälle. Sanoin etten luottanut häneen ja hän sanoi että odotetaan vuorokausi ja yritetään sitten uudestaan. Ja sitten kuljeskelin niitä käytäviä taas.

Jne. bfdfögdfköl. öl.

Ensin sitä on on syvällä jossain masennuksen alhossa ja kymmenen minuuttia myöhemmin nauraa kuola roiskuen Viivi minus Wagnerille:




XXXXDDD.



En muuten lähtenyt Ouluun tai minnekään. Olis varmaan kannattanut, aionkin lähteä vaikka minne kunhan tässä saan asiat sopivaan epäjärjestykseen tai jotain. bfdfögdfköl. öl.



Tää jäi muuten vähän häiritseen mua:




Olitko muuten eilen 67n bussissa joskus yheksän aikaan eilen? : )




Q 28. helmikuuta 2013 6.07 

Ööggh, en yhtään muista missä olin eilen yheksän aikaan. Siis illalla? 26. päivä? Ööggh. En tiedä yhtään. Miltä se ihminen näytti? Missä se istu? Mitä se teki? Riippuu siitä.




Ajelen paljon busseilla, viime päivinä oon ajellu useampaankin otteeseen myös 67:lla, mutta en yhtään osaa määritellä että mihin aikaan oon ollut missäkin bussissa. Saattaa hyvin olla että oon ollut just tossa 67:ssa, ja mua kiinnostaa että jos se olin minä, niin kuka näki mut? Kuka tunnisti mut? Miten? Jotenkin outo ajatus että kukaan missään vois ikinä tunnistaa mua........................ bfdfögdfköl. öl.

6 kommenttia:

  1. Öö siis olin yhen frendin kaa 67n siin keskiosas ja puhuttiin siit Rodriguezista ja siitä, et miten kaipais jotain aitoo inhimillist yhteisöö, mis vois elää sydämellään ja katoin silmiin jotain ujoa 18 vuotiasta poikaa, joka näytti välttelevän ihmisiä ja silt ettei se halunnut olla siinä siin käytäväl ja joka sen jälkeen, kun se näki mut vähän säikähtäneen näköisenä vaivihkaa liuku sinne bussin etuosaan, mut kuikuili viel jotenkin sinne keskiosaan ja yritti ehkä kuunnella, mitä me puhuttiin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh joo se tuskin olin mä, koska muistaisin kyllä jos olisin nähnyt sut. (Kävelitkö muuten kerran about 3 kuukautta sitten sisään Kinopalatsin yläpuolella olevaan kurdiravintolaan?) Oon seissyt/istunut 67:ssa varmaan 3-4 kertaa viimeisten parin viikon aikana, mut muistaisin kyllä ton. Tietysti on mahdollista etten vaan olis tajunnut sitä tilannetta, mutta en usko. Tavallaan parempi niin, koska ehdin jo alkaa miettiä että kaikki vastaantulijat tunnistaa mut tai jotain........ sdflkjdklf. Mut joo, niin, anyway.

      Mut tunnistaa ennen muuta sellasesta oudosta rumasta vanhasta hatusta. En tiedä miks käytän sitä, se on rumin hattu minkä oon ikinä nähnyt, mutta käytän silti. öbblööllöblböblbö.öl.

      Poista
  2. Okei, sil ei ollu hattua päässä, ehkä se vain säikähti muuten vain, ku oon niin ruma, en kyl muista missä olin abaut kolme kuukautta sitten, voi olla et olin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ainakin säikähdin kun istuin sen kurdiravintolan nurkkapöydässä ja sun näkönen ihminen käveli sisään ja saman tien ulos. Se oli huisii ihhihihhii blörrg

      Poista
  3. Lyhyessä TODISTUS voi olla suurta apua sinulle tai naapurista. Hyvä ja ota aikaa ja lukea ....


    En ole koskaan uskonut internet oikeinkirjoituksen pyörät tai spiritisti kunnes tapasin tohtori Solo viisas. Itse aion jatkossakin antaa kiitokseni ja lausua todistukseni koko maailmalle. Nimeni on Adina Gilbert, älä tuomitse minua, mutta olen vain yrittänyt jakaa hyvää työtä tohtori Solo Wise on tehnyt minulle. Olen todella kiitollinen hänelle, koska olin melkein hulluksi, kun mieheni jätti minut ja lapset ilman syytä. Käytämme elää onnellisina kunnes hänen asenteensa meitä kohtaan alkaa vaihtua. Pyysin häntä kertomaan minulle, mitä on tapahtunut ja syy hänen äkillinen muutos, mutta hän pitää sanoa mitään. Mutta tämä asenne mieheni jatkui ja se satutti lapseni ja minä. Olin niin hämmentynyt ja en ole koskaan tiennyt, mitä tehdä. Eräänä päivänä hän jätti talon ja ei koskaan tullut takaisin. Ohh tämä oli huonompi ja olen melkein sekosi. Sain monta loitsu pyörät internetistä, mutta kaikki he voisivat tehdä oli ottaa rahani ilman tulosta. Tulin kyllästynyt ja tuntui tappaa itseni, mutta minun piti pysyä hengissä vuoksi lapsemme.
    Yksi viikonloppu olin menossa läpi internetin olen nähnyt erilaisia ​​todistuksia, miten tietty mies auttoi eri ihmisille. Minua pelotti antaa hänelle oikeudenkäynnin takia menneisyydestäni kokemusta näistä ns loitsu pyörät. Mutta tämä viimeinen kerta päätin antaa tälle miehelle tutkimus ja otin häneen yhteyttä hänen Sähköposti: drsolowisetemple@gmail.com Ohhh kesti vain 72 tuntia, (3 päivää) tämän suuren miehen saada mieheni takaisin. Hän kertoi minulle, että mieheni oli lumoissa toisen naisen, mutta hän pystyi murtamaan loitsun ja toi mieheni takaisin taloon.
    Ohh voit kuvitella ilon ja onnen minussa, siksi aion jatkossakin puhua hyviä töitä tämän suuren miehen. Ja tämä mies ei koskaan ottanut rahaa minulta hyväksyn vähän rahaa jostain kohteita sacrifce. Nyt mieheni rakastaa minua enemmän kuin koskaan ennen ja sain edistänyt minun työpaikalla. Kaikki on vain menee hyvin ja sopii minulle ja perheelleni.
    En koskaan lakkaa jakamalla tämä hyvä uutinen, koska se voi olla sinulle hyötyä tai henkilön lähellä sinua. Tohtori Solo Wise on Jumala lähettänyt. Hän kertoi minulle, hän voi ratkaista mitä tahansa ongelmia, kuten:

    (1) Jos haluat ex takaisin.
    (2) jos sinulla on aina pahoja unia.
    (3) Haluat edistää omassa toimistossa.
    (4) Haluat naiset / miehet juosta jälkeen.
    (5) Jos haluat lapsen.
    (6) Haluat olla rikas.
    (7) Haluat pitää miehesi / vaimo on
    sinun ikuisesti.
    (8) Jos tarvitset taloudellista tukea.
    (9) Herbal hoito
    (10) Jos et pysty tyydyttämään vaimosi
    sukupuoli halu takia
    alhaiseen erektio.
    (11) jos kuukautiset tahdo tulla
    ulos päivä se
    Oletetaan tai virtoja.
    (12) jos kieltäytyi maksetaan, ihmiset koska te ?.
    (13) ratkaista maakysymyksen ja saada se takaisin.
    (14) Onko perheesi Denny teitä
    eikö?
    (15) haluavat ihmiset tottelemaan sanoja ja teen
    haluavat.
    (16) Onko teillä alhainen siittiöiden määrä?
    (17) huono lucks
    (18) HIV CURE-
    Anna tämä suuri mies kokeiluversio tänään ja voit olla iloinen teit. drsolowisetemple@gmail.com

    VastaaPoista

Sano mulle jotain tai kuolen